English
alterBudapest


2011. április 9., szombat

alterBp: Reloaded

Hosszú szünet után úgy érzem, lassan kezd visszatérni belém az ihlet...


Talán sokaknak meglepetést fog okozni, de a blog eddigi fotóit (a szombathelyiek kivételével) egy ismerősöm szanaszét törött pici amatőr gépével készítettem, amit - nem vicc - cipőfűzővel kellett az állványra kötözni, mert annyi helyen el volt törve. Emellett a legkevésbé sem éjszakai fotózásra volt tervezve, ezért a fotók nagyrésze úgy készült, hogy a gép korlátainak kerülgetésével telt az idő.

Március elején azonban megtörtént az, amire már körülbelül 2 éve vártam/vágytam: megérkezett Angliából életem első tükörreflexes fényképezőgépe. :-)
Persze ez se valami többszázezres profi gép, az a kis tükör viszont önmagában akkora különbséget jelent, hogy mostantól a blogon már nem attól fog függeni a képek minősége, hogy mit sikerült kihozni a gépből, hanem csakis az én képességeimtől, vagyis inkább azok hiányától.


Mióta elszakították tőlem a számomra eddig legfontosabb embert, minden élet és motiváció eltűnt belőlem, ezért is volt tetszhalott a blog közel 2 hónapig. Most azonban kezdem úgy érezni, hogy ha az életkedv nem is, de legalább az ihlet elkezdett apránként visszacsörgedezni a szemeim mögé. :)









Egyre kevésbé érzem azt, hogy tudom, hogy ki is vagyok valójában, merre tart az életem, és hogy van-e egyáltalán értelme folytatni... valószínűleg legalább ezzel nem vagyok egyedül.












Miért csak akkor érzem úgy, hogy szeretek élni, amikor élet és halál között egyensúlyozok 11 emelet magasan?...


"Why does it feel more real when I dream than when I am awake?..."













Az új rekord...


...huszonöt emelet.





Pöttöm kis tízemeletesek meg egy lego villamos...






Folyt. köv.


17 hozzászólás:

Névtelen írta...

zseniálisak a képek!

Névtelen írta...

Még mindig elborult vagy :D de kibaszottjók a képek

ennoia írta...

mi ez a zene? kjó.

a képeknek üdvözlet, különösen a síneknek felülnézetből. urban solitude.

dm írta...

ha rányomtok a lejátszón a ?-re, akkor kiírja. :)

Peace Orchestra - Who am I?


az urban solitude kifejezés nagyon is találó :)

angi írta...

imadomszeretem, nagyon tetszenek a kepek! :)

BB írta...

csinájjámán körpanorámákat

Unknown írta...

Nagyon jók a képek:) különösen a nagyvárad tériek:D még sosem voltam a 'net' tetején, de most már tényleg felhúz a kíváncsiság ^^

MULTMENTO írta...

Megdöbbentő, ilyen magasról nézni a várost. Nagyon jó képeket készítesz. Örülök, hogy így megismerhetem a város másik arcát. Én a "tériszonyommal" nem lennék képes ilyenre.

Alma írta...

Szia! nagyon tetszenek a képeid! néhany még sokkoló is! :)

AGabor írta...

A legelső, a kivilágított alagút hol készült?

ennoia írta...

van egy ilyen anouk szám is, h urban solitude....:)
http://www.youtube.com/watch?v=mw_sceHPH1U

dm írta...

köszi szépen mindenkinek a hozzászólásokat! :)

ennoia: nem igazán az én hangulatvilágom ez a zene, de jó :)

Gábor: egyes források szerint Budapest legősibb aluljárója, a nyugatitól nemmessze megy át a sínek alatt. http://underpass.blog.hu/tags/bajza_utca

Klapanciusz: körpanorámát nem olyan könnyű egy antennákkal teletűzdelt tetőről csinálni, pláne nem összvissz10perc alatt :)

AGabor írta...

Köszönöm a választ! Nem tudtam, hogy ott van egy aluljáró :-)

Ádám írta...

Szia!

Remek fotók, látszik, hogy nem gépen, hanem látáson múlik!

Hadd kérdezzem már meg, hogy pl. a Ferenciek terén hogy jutottál fel a tornyokba? Én is szeretnék egy-két képet csinálni magasabb pontról, mint az utcaszint, de nem tudom hogy juthatnék fel ilyen helyekre.

BB írta...

első lépéseim urbex témában, tökös Mester :) http://belvaros.blogspot.com/2011/04/vilagujdonsag-szarral-festett-graffitik.html javasolom, h fotózd te is le a helyszínt: kíváncsi vagyok, h mit tudsz kihozni belőle
http://belvaros.blogspot.com/2011/03/felhivas-falfirkalasra-orczy-kert-volt.html

Lantos p. István írta...

Kéne egyszer találkoznunk! http://denhoda.blogspot.com/

az elátkozott fagylaltos írta...

bár régi már a poszt, most leltem meg. a budaprint logo az merre van?

a képekhez grat! eléggé megszédültem...